loading...

مجله علمی آموزشی آرین مگ

متنوع ترین و بهترین مطالب علمی آموزشی روز دنیا را در وبلاگ ما بخوانید

بازدید : 391
سه شنبه 8 ارديبهشت 1399 زمان : 20:26

ارز‌های دیجیتال در چند سال گذشته آنقدر سر و صدا به راه انداخته اند که حتی افرادی که با بازار‌های مالی و سرمایه گذاری‌های اینچنین آشنایی ندارند نیز حداقل یکبار نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اند. اگر بخواهیم به طور کلی نگاه کنیم، عمده طرفداران این بازار در حال حاضر جوان‌ها و افرادی هستند که قدرت ریسک بالاتری نسبت به سایرین دارند. شاید دلیل جوان پسند بودن این بازار نسبت به بازار‌های دیگر این است که تنها چیزی که برای پیوستن به دنیای ارز‌های دیجیتال نیاز دارید یک کامپیوتر و یا موبایل است و قطعا افراد جوان تر رابطه بهتری با سیستم‌های کامپیوتری دارند و تمایل دارند که بازار سرمایه گذاریشان را نیز به صورت دیجیتال در اختیار داشته باشند.

6 مرحله (چرخه) طبیعی عملیات جنسی در مردان [از تحریک جنسی تا آرامش درون]
بازدید : 343
سه شنبه 8 ارديبهشت 1399 زمان : 20:26

امروزه زندگی اکثر افراد دیجیتالی شده است و راه و روش انجام بسیاری از کار‌ها با گذشته تفاوت بسیاری پیدا کرده است. نسل جدید هم همیشه به دنبال راه‌های پر بازده تر و در عین حال راحت تر و سریع تر برای رسیدن به اهداف خود می‌گردد. تا چند سال قبل در کشور ما ایران، سه بازار سرمایه گذاری اصلی وجود داشت. بازار بورس، طلا و ارز. اما اکنون و با پیشرفت روزافزون دنیای دیجیتال، این بازار‌های سرمایه گذاری نیز دستخوش تغییراتی شده اند. بازار‌های سرمایه گذاری قدیمی‌دیگر پاسخگوی قشر جوان و بروز نبوده و این دسته از افراد همیشه به دنبال یک بازار سرمایه گذاری جدید و با موقعیت‌های بهتر بوده است. بازار سرمایه گذاری جدید و با بازدهی بالا که چند وقتی است طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا و از جمله در ایران پیدا کرده است، بازار ارز‌های دیجیتال می‌باشد. بر خلاف بازار‌های سرمایه گذاری دیگر که اکنون کاملا به بلوغ رسیده اند و از سرمایه گذار اشباع شده اند، ارز‌های دیجیتال یک بازار در حال توسعه بوده و موقعیت‌های بسیاری برای سرمایه گذاری در آن وجود دارد.

چطور ارز دیجیتال را نگهداری کنیم؟
بازدید : 394
دوشنبه 25 اسفند 1398 زمان : 2:39

افرادی که به تازگی با دنیای ارز‌های دیجیتال آشنا شده اند حتما خبر‌های افزایش قیمت‌های یک شبه و چند ده درصدی را شنیده اند و حال به دنبال آن هستند تا خود را هم به یکی از افرادی تبدیل کنند که از این اقزایش قیمت‌ها سود‌های بسیار خوب به دست می‌آورند. این کار غیر ممکن نیست اما برای آن باید با قوانین بازار سرمایه گذاری ارز‌های دیجیتال به خوبی آشنا باشید. زیرا همان طور که افزایش قیمت‌های بسیار زیاد وجود دترد، به همان نسبت کاهش قیمت‌های سنگین هم وجود دارد و اگر با روند کلی بازار آشنا نباشید ممکن است خرید خود را در هنگام شروع کاهش قیمت انجام دهید و سرمایه خود را تا حد قابل توجهی از دست بدهید.

آینده در دست کدام ارز های دیجیتال است؟
بازدید : 367
دوشنبه 25 اسفند 1398 زمان : 2:39

اگر به تازگی به دنیای ارز‌های دیجیتال وارد شده اید و قصد دارید بر روی ارز‌های دیجیتال سرمایه گذاری کنید، قطعا با تعداد بسیار زیادی ارز مواجه شده اید و نمی‌دانید کدام را باید برای خرید انتخاب کنید. در ادامه می‌خواهیم نکاتی را به شما بگوییم که به شما در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای خرید کمک خواهد کرد.

کدام ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم
بازدید : 405
جمعه 8 اسفند 1398 زمان : 3:44

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به تازگی با ارز‌های دیجیتال آشنا شده اید و می‌خواهید به این بازار پر رونق و پر سود وارد شوید، قطعا باید کار خود را با بهترین سرویس‌ها آغاز کنید تا بتوانید پر بازده ترین خرید و فروش ارز دیجیتال را انجام دهید. یکی از عناوین مهمی‌که باید در ارتباط با ارز‌های دیجیتال با آن به طور کامل آشنا بوده و کار کنید، صرافی ارز دیجیتال می‌باشد. شما برای آن که بتوانید پول خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنید و یا هر تبادل مالی را در زمینه ارز‌های دیجیتال انجام دهید، نیاز دارید تا از صرافی ارز‌های دیجیتال استفاده نمایید. یکی از بهترین صرافی‌هایی که در زمینه ارز‌های دیجیتال می‌توانید از آن استفاده کنید، صرافی بایننس می‌باشد. پیش از آن که شروع به استفاده از سرویس‌های این صرافی نمایید لازم است تا آموزش کامل بایننس را مشاهده نمایید. اما پیش از آن که به این صرافی بپردازیم در ابتدا توضیحاتی در ارتباط با صرافی‌های دیجیتال و کاربرد آن‌ها به شما می‌دهیم.

میزان موفقیت عمل لاغری
بازدید : 367
جمعه 8 اسفند 1398 زمان : 3:44

اگر به تازگی با دنیای ارز‌های دیجیتال آشنا شده اید و می‌خواهید فعالیت خود را در آن آغاز کنید باید با دو مفهوم اصلی در ارز‌های دیجیتال آشنا شوید. مفهوم اول صرافی ارز دیجیتال می‌باشد و دومین مفهوم کیف پول ارز دیجیتال می‌باشد. شما هم این امکان را دارید تا دارایی خود را در کیف پول‌های اختصاصی و مستقل قرار دهید هم می‌توانید سرمایه خود را در حساب کاربری خودتان در صرافی‌های ارز دیجیتال نگهداری کنید. اما کدام نوع از کیف پول‌های بیت کوین و ارز دیجیتال امن تر از سایرین می‌باشد و کدام برای شما مفید است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را برای شما توضیح دهیم.

معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال
بازدید : 425
پنجشنبه 7 اسفند 1398 زمان : 8:22

اگر در دنیای ارز‌های دیجیتال فعالیت می‌کنید و یا به تازگی به آن علاقه مند شده اید و می‌خواهید به آن وارد شوید، یکی از موارد انتخابی که در مقابل شما قرار دارد، انتخاب نوع کیف پول مورد استفاده شما برای نگهداری از ارز دیجیتالتان است.

چاقی و بیماری های مرتبط با آن
بازدید : 423
پنجشنبه 7 اسفند 1398 زمان : 8:22

اگر به تازگی به ارز‌های دیجیتال علاقه مند شده اید و مفاهیم اولیه آن را فرا گرفته اید، حتما با دو عنوان صرافی ارز دیجیتال و کیف پول ارز دیجیتال آشنا شده اید. همان طور که می‌دانید در هر دوی این موارد شما این امکان را دارید تا ارز دیجیتال خود را نگهداری کنید. اما چه تفاوتی میان این دو کیف پول وجود دارد و آیا استفاده از یکی بر دیگری برتری دارد؟ در ادامه مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم از کدام کیف پول ارز دیجیتال استفاده کنید و در ادامه شما را با نحوه ساخت کیف پول بیت کوین آشنا کنیم.

کدام نوع کیف پول را برای ارز دیجیتال انتخاب کنیم؟

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 43
  • بازدید کننده امروز : 41
  • باردید دیروز : 37
  • بازدید کننده دیروز : 38
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 941
  • بازدید کلی : 7393
  • کدهای اختصاصی